Så er det atter tid til UV-bold. Vi oplevede sidste år en voldsom stor mængde afbud. Alle som er på listen i år, har givet håndslag på et fornuftig fremmøde. Det betyder, at vi primært vil se de samme spillere i løbet af sæsonen, uden at være nødsaget til at finde reserver. Vi har den store fornøjelse at have hele 4 spillere som gør comeback, lige som vi har fået til knyttet en ny faste spiller.
Betaling for deltagelse
I lighed med sidste år, er kontigentet kr. 600,- (for ca. 16 gange). Det fulde kontingent skal være indbetalt inden første spilledag, dvs. senest fredag den 1. november 2013. Kontigent indsættes på kontonr. 8113-7511622
Den første spilledag er i denne sæson lørdag den 2. november 2013. Som altid mødes vi første gang omklædt kl. 14.45.
Afbudsregistrering
Vi forsætter i 2013/14 med at benytte holdsport til afmelding og tilmelding. Systemet er som bekendt ligetil og meget brugervenligt. (Se afsnit om tilmelding). Systemet kan også benyttes fra smartphones.
Alle spilledage er oprettet som aktiviteter på holdsport, og du skal aktivt tilmelde, eller afmelde dig til hver spilledag.
Husk på, at det er hver enkelt spillers eget ansvar, at afbud bilver registreret. Det er vigtigt, at du registrerer dit afbud så hurtigt som muligt, dog senest torsdag kl. 18.00 før den pågældende spilledag. Vi starter fra dette tidspunkt på at skaffe reserver hvis det er nødvendigt.
Gør alle den tjeneste, at overholde disse afbudsregler - jo hurtigere vi ved vi mangler spillere - desto bedre muligheder har vi for at sørge for, at vi er spillere nok. UV-bold er nu engang sjovest når vi er min. 8 spillere.
Tilmelding
Sammenfattet skal du udføre følgende 2 punkter, for at være tilmeldt til sæsonen:
Du bedes foretage din tilmelding hurtigst muligt, og husk at kontigent skal være indbetalt senest fredag den 2. november 2013.
A good advice...
Når du er logget på holdsport.dk, kan du tilmelde dig til alle spilledage. Gør du det, skal du kun logge på systemet, hvis du skal melde afbud.
Du bedes samtidig acceptere, at systemet sender SMS'er til dig. For at gøre det, skal du logge af og dernæst logge på igen. Her skal du svare bekræftende på at du vil modtage SMS'er.
Bødekasse
Bødekassen lever videre i bedste velgående....
Forseelse |
Beløb |
Bemærkninger |
Udeblivelse |
100,- |
Har man ikke sørget for at registrere sit afbud, koster det kr. 100 og en kasse øl eller en flaske sprut til afslutningsfesten. (Synderen må selv vælge!) I år bliver dette håndhævet - uden undtagelse! |
Møde for sent |
20,- |
For at få så meget spilletid som muligt så bør alle være klar kl. 14.55. Vi afregner efter UV-hallens måltavle ur. Ved første spilledag er mødetiden 14.45. |
Bold skudt over det høje net bag mål. |
10,- |
Hvis man i en afslutningssituation banker bolden direkte over det høje net bagved målet, bidrager man til bødekassen. |
Manglende opdatering af holdsport | 20,- | Hvis dit tilmelding eller afbud ikke er givet rettidigt. Dvs. senest torsdag kl. 18.00 koster det. |
Spillere
Følgende spillere er tilsagt:
Anders Frimann (Comeback) | Kim Jørgensen | |||
Michael Madsen |
|
Lars Daugaard | ||
Brian Jensen (Comeback) |
|
Christian Anderberg |
|
|
Thomas Jakobsen |
|
Brian Weber |
|
|
Jimmy Sloth (Comeback) |
|
Michael Linder (Ny fast) | ||
Brian Termi | André Davidian |
|
Spørg endelig, hvis der er noget. :-)
God sæson 2013/14
-Thomas
Thomas Jakobsen | Nordborgvej 6 | 4200 Slagelse | Tlf. 5853 0892 | Email: thomas@nordborgvej.dk